پیام تبریک دکتر علی منظم اسماعیل پور ریاست محترم مرکز کاشمر به مناسبت روز معلم مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی): امروز همه باید تکریم به معلمان را، در فضاى فرهنگى جامعه و در ذهن مردم بیش از پیش تشدید کنند.و تکریم نسبت به معلم بزرگداشت او به معناى واقعى کلمه، آثار بسیار مثبتى را در فرهنگ جامعه و تعلیم و تربیت باقى مى‏گذارد. ح
 
بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم و ما یسطرون
مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی):
امروز همه باید تکریم به معلمان را، در فضاى فرهنگى جامعه و در ذهن مردم بیش از پیش تشدید کنند.و تکریم نسبت به معلم بزرگداشت او به معناى واقعى کلمه، آثار بسیار مثبتى را در فرهنگ جامعه و تعلیم و تربیت باقى مى‏گذارد.
حروف درس الفبا ی ما معلم بود
تمام صحبت ما یک صدا معلم بود
به روی تخته ی چوبی همیشه بی پایان
شروع نام خدا بود، تا معلم بود
دوازدهم اردیبهشت ماه هر سال برابر با روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری است. بزرگ مردی که نام او نماد مجاهدت بی‌وقفه در عرصه تعلیم و تربیت نسل جوان کشور است؛ چنانکه امام راحل (قد سره) شهادت ایشان را ضایعه ای جبران نشدنی برای انقلاب توصیف نمودند.
معلمی، آموزگاری و استادی میراث گرانقدری است که از انبیا الهی برای ما به یادگار مانده است و پاسداشت این مقام با فضیلت بر تمامی اهل دانش و فرهنگ، و آنان که گلی از این بوستان به یادگار برده‌اند فریضه‌ای متعالی است.
اینجانب این روز بزرگ را در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سال (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل)نامیده شده است خدمت تمامی اساتید و معلمین عزیز میهن اسلامی، خاصه اساتید همکار وفرهیخته در دانشگاه پیام نورمرکز کاشمر تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بدیهی است رواج هر ارزشی را باید از کلاس درس شروع نمود، و شایسته است در سال جاری معلمان و اساتید خدوم در ترویج و اشاعه اصل بسیار مهم اقتصاد مقاومتی الگوساز نسل آینده باشند.
در پایان ضمن تقدیر وتشکر از زحمات بیدریغ و تلاشهای شبانه روزی شما عزیزان درعرصه علم ،فرهنگ واقتصاد و آرزوی توفیق الهی ،سلامتی و شادابی و طول عمر با عزت و عظمت را برای شماو خانواده محترمتان از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.
\" روز معلم بر همه شما عزیزان مبارک باد \".
موفق و موید و منصور باشید.
دکتر علی منظم اسماعیل پور
ریاست دانشگاه پیام نور مرکز کاشمر
اردیبهشت 1395
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر