پیام تبریک ریاست دانشگاه پیام نور مرکز کاشمربه مناسبت عید نوروز 93

« بسم الله الرحمن الرحیم »

بوی جان می آید اینک از نفس های بهار                دستهای پر گل اند این شاخه ها ؛ بهر نثار
با پیام دلکش " نوروزتان پیروز باد "                    با سرود تازه " هر روزتان نوروز باد "
با سلام و درود به روح پرفتوح امام خمینی (ره) و شهدای اسلام و آرزوی توفیق، سعادت و سلامتی برای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و همچنین آرزوی وحدت وهمدلی، صفا و صمیمیت وموفقیت برای تمامی دانشجویان گرامی ؛اساتید فرهیخته،کارمندان وکارکنان محترم دانشگاه پیام نورمرکز کاشمر، فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. .نخستین روز بهار، آغازی برای اعتدال، طراوات، نشاط و شادابی و نوروز، عید شکوفایی، پویایی، بالندگی، نوخواهی و نواندیشی است.دین مبین اسلام نیز جلوه هایی از معرفت دینی را درآن به یادگار گذاشته است و آنان که سرای دیده و دل را از زنگارها صیقل دهند و ضمیر وجود را از هرگونه گناه و نافرمانی پاک و پیراسته نگاه دارند، نوروزی دل انگیز و سرسبزتر خواهند داشت.
سالی که گذشت علی رغم مشکلات و موانعی که وجود داشت شاهد تحولات چشمگیری در زمینه های علمی؛ آموزشی ؛ پژوهشی و اداری بودیم. ارتقاء کیفیت برنامه های آموزشی، توسعه امور پژوهشی ، رفع بخشی از کمبودهای کمی و کیفی دانشجویان؛ اعضا هیئت علمی ؛کارمندان وکارکنان ، برگزاری کارگاههای توانمندسازی دانشجویان، آغاز عملیات ساختمانی پروژه سوله ورزشی وبهسازی فضای سبز ومجهز کردن کلاسها به وایت برد و ویدئو پرژکتور وتجهیز آزمایشگاهها ودریافت مجوز کارشناسی ارشد(جغرافیا برنامه ریزی روستایی با گرایش اقتصاد فضا) وسامان دهی ساختار اداری منطبق با چارت سازمانی ، تنها بخشی از موفقیت های کسب شده در یک سال گذشته است. بدون شک همه این موفقیتها مرهون تلاشهای بی وقفه شما اساتید گرانقدر، همکاری صادقانه کارکنان وکارمندان پرتلاش ودلسوز و دانشجویان ارجمند است.
اکنون که همگام با بهار طبیعت و پویایی در عرصه علم و دانش  واستمرار رشد و بالندگی فرهنگ غنی اسلام، هر روز شاهد گسترش پیشرفتهای پیاپی هستیم، و با عنایت خداوند متعال، باتدبیر و امید؛ وحدت و همدلی شما در حوزههای مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ، نوید سالی پربارتر را میدهد که انشاء الله با همت، تلاش و انگیزه هرچه بیشتر و با برنامهریزی مدون با بهرهگیری از آموزههای دینی و منشور اخلاقی دانشگاه شاهد افزایش بهرهوری و حرکت در مسیر اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

در پایان بار دیگر از زحمات ارزشمند شما در سال 1392(سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی) قدردانی نموده و امید است با  استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) و امام رئوف ومهربانیهاامام رضا(ع) و امامزادگان واجب التعظیم دیارمان ترشیز بزرگ (سیدمرتضی وسیدحمزه وسید محمد>ع<)ومرد دین و سیاست شهیدآیت ا... مدرس و با پیروی از رهبری های حکیمانه امام خامنه ای ( مدظله العالی ) با بهره گیری از توانمندی های شایسته خویش ؛در مسیر خدمت به دانشجویان گرامی پیروز و سر بلند باشید. و سالی سرشار از بهروزی و موفقّیت و ایّامی نیک و پربار را برای شما و خانواده معّززتان  مسئلت مینمایم.

 
برآمد باد صبح و بوی نوروز                  به کام دوستان و بخت پیروز
برآمد باد صبح و بوی نوروز                  به کام دوستان و بخت پیروز
 
دکتر علی منظم اسماعیل پور
ریاست دانشگاه پیام نور مرکز کاشمر
نوروز 1393
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر