مصاحبه با مسن ترین دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز کاشمر
متن زیر مصاحبه کوتاهی است که توسط روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز کاشمر تدوین شده ، تقدیم حضور علاقه مندان علم و دانش می گردد .
به سراغ یکی از دانشجویان مسن دانشگاه پیام نور رفتیم تا از زبان ایشان  حال و هوای تحصیل در سن 70سالگی را بشنویم.                                                                       
     بنده آقای .....شیرازی متولد سال 1324دانشجوی ورودی سال 91ومشغول تحصیل در رشته الهیات ومعارف اسلامی می باشم .بنده بازنشته ارتش می باشم ودارای 6فرزند و11نوه هستم که نوه های بنده هم مشغول تحصیل در دانشگاه می باشند.                                                                                                                                            
     تحصیل من چند دلیل دارد اول توصیه پیامبر اسلام (ص) و برای تحصیل وکسب علم در سنی شاید عمری از ما گذشته باشد ولی این نباید دلیلی برای عدم کسب علم ما باشد.با توجه به جنگ نرم دشمن که این روز ها با شیوه های مختلف وجدیدی در حال مبارزه است باید تا زنده ایم رزمنده باشیم وبا جان دل از اسلام وایران دفاع کنیم .در زمان جنگ تحمیلی نیاز به جنگ تن به تن واسلحه وجان دادن بود ولی اکنون سلاح جنگ ما قلم وعلم است با این جنگ افزار ها باید به جنگ دشمن رفت .دلیل دیگر بنده برای تحصیل در این سن :به جوانان اثبات کنم که علم اموزی به افزایش سن محدود  نمی شود.
از مزیت هایی که  دانشگاه پیام نور دارد که باعث می شود دانشجو در هر شرایط ومحدودیت هایی که دارد به تحصیل بپردازد نده این دانشگاه را انتخاب کردم شرایطی از جمله شهریه کمتر نسبت به سایر  مراکز اموزش عالی و ازهمه مهمتر  مزیت عالی غیر حضوری بودن دانشگاه که به داشجواین امکان رافراهم می کند که در منزل یا درکنار کار و  اشتغال به تحصیل ادامه دهد این دانشگاه ازاساتید و هیت علمی بسیار مجرب برخوردار است.    
 در اخر هم توصیه ای برای جوانان دارم که در هرشرایطی وهر زمانی که برایشان مقدور است از کسب علم دانش غفلت نکنند جوانان ما میتوانند وباید فعل خواستن راصرف کنند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر