پیام تبریک آقای دکتر منظم اسماعیل پور ریاست دانشگاه پیام نور مرکز کاشمربه مناسبت روز دانشجو
امام خامنه ای(مدظله العالی):
برداشت و توقّع بنده و نظام اسلامى از جماعت دانشجو این است که فکر مى‌کنیم دانشجو یک روشنفکر تمام عیارِ مسلمان و متدیّن است.
                                           باسمه تعالی                                       
 ١٦آذر که به حق به عنوان « روز دانشجو » نام‌گذاری شده است، یادآور رسالتی است که تمسک به آن به نهضت اصیل دانشجویی، هویت و اعتبار ملی؛ اسلامی می‌بخشد. وجلوه‌ای روشن از مقاومت و ایستادگی دانشجویان آگاه و مسلمان در برابر سلطۀ خارجی و استبداد داخلی است.دانشجو به عنوان نیروی فعال و پویای هر جامعه و بازوی توانمند علمی هر کشورمی باشد و از آنجا که دانشگاه، خاستگاه عقلانیت است، حرکت جامعۀ دانشگاهی ما باید بر درایت، منطق، صمیمیت، حفظ ارزش‌های انقلاب و دوری از افراطی‌گری استوار باشد تا با توکل بر خدا،و قدرت بی نهایت علم توام با ایمان  بتوانیم بیش از پیش افق‌های جدید و گسترده‌ای از فرهنگ و دانش را به روی خود و جامعه بگشاییم.
دانشجوی ایرانی امروز نیز با تکیه بر همین قدرت، مسیر تولید علم و بومی سازی دانش را می پیماید و روز به روز کشور را به قله دانش و انسانیت نزدیک تر می سازد. تلاش دانشجویان عزیز ایرانی که علی رغم همه کاستی ها و برخی تنگ نظری ها همچون ستاره ای در آسمان علم جویی، آزادی خواهی و ظلم ستیزی می درخشند ستودنی و مبارک است.
در خاتمه، ضمن گرامیداشت حماسۀ ١٦آذر و تبریک روز دانشجو، به روان پاک  سه شهید زنده یاد «مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ‌نیا» وهمه دانشجویانی که جان خود را در راه سربلندی و آزادی ایران عزیز در سال‌های قبل و پساز انقلاب اسلامی و دوران پر افتخار دفاع مقدس فدا کردند، درود می‌فرستم . این روز را به تمامی اصحاب علم و اندیشه در کشور خصوصاً دانشجویان و اساتید وارسته و برجسته دانشگاه پیام نور شهرستان کاشمر تبریک عرض می نمایم و موفقیت همه دانشجویان تلاشگر و مومن ایرانی را در جهت تولید علم و تلاش روزافزون در جهت نیل به اهداف بلند نظام اسلامی تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) درسالی که مزین است به (اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی) از خداوند منان خواستارم.
دکترعلی منظم اسماعیل پور
رئیس دانشگاه پیام نورمرکزکاشمر
16/09/1393
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر