برگزاری جشن فارغ التحصیلی در مرکز کاشمر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز کاشمر همزمان با برگزاری جشن پیروزی چهلمین بهار انقلاب اسلامی ، جشن فارغ التحصیلی بیش از 50نفر از فارغ التحصیلان مرکز در محل سالن آمفی تاتر پروفسور شمس شریعت تربقان در روز دوشنبه 23 بهمن ماه 96 برگزار گردید .
در این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد دکتر خاتمی پور سرپرست محترم مرکز کاشمر ضمن عرض تبریک به دانشجویان و مدعوین گفت : به عقیده من کسی که در راه علم گام می گذارد هیچ گاه از کسب علم فراغت نمی یابد و بدین معنی فارغ التحصیلی عبارت رسایی نیست. به فرموده مولا علی (ع): دو کس سیری نمی یابند. حریص دنیا و حریص دانش. وی سپس با اشاره به این بیت از حکیم ابوالقاسم فردوسی:
توانا بود هرکه دانا بود
ز دانش دل پیر برنا بود
گفت: ملتی که به دنبال کسب دانش برود همیشه برنا و برومند و مقتدر است. دکتر خاتمی پور در پایان برای  دانشجویان آرزوی شادکامی و موفقیت نمود.  در ادامه دکتر احمد اکبری از اساتید مدعو مرکز با بیان خاطراتی از دوران تحصیل و تدریس در دانشگاه پیام نور به این نکته اشاره کرد که پیام نور غنی ترین دانشگاه از لحاظ محتوایی می باشد. از دیگر برنامه ها اجرای تاتر طنز توسط دانشجویان ، اجرای موسیقی پاپ و سنتی بود که مورد استقبال پرشور دانشجویان قرارگرفت . این مراسم با اهدای لوح یادبود، عکس یادگاری و صرف ناهار پایان یافت . 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر