اطلاعیه امتحانات
قابل توجه کلیه دانشجویان محترم
ضمن عرض سلام و آرزوی موفقیت با عنایت به اهمیت برگزاری امتحانات پایان ترم خواهشمند است موارد ذیل را به دقت مطالعه و به موقع اقدام نمایید .
1-پرداخت شهریه تا تاریخ 22/9/94 جهت رفع مشکلات کارت ورود به جلسه .
2-دریافت کارت ورود به جلسه به شرط پرداخت شهریه از تاریخ 26/9/94 از طریق سیستم گلستان فعال می باشد .
3- دانشجویان محترم می توانند از طریق منوی کاربر مشاهده نتایج آزمون نسبت به دریافت نمره میان ترم ، نمره عملی و تستی و تشریحی ، همچنین تصویر سوال و کلید پاسخنامه دروس اقدام نمائید .
4- دانشجویان محترم دقت نمائید با توجه به اینکه امتحانات رأس ساعت تعیین شده برگزار می گردد ، نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه امتحانی حضور داشته باشید
5- در صورت همزمانی دو آزمون رایانه ای ، یک آزمون به صورت رایانه ای و آزمون بعدی به صورت کاغذی برگزار می شود اولویت با آزمون رایانه ای می باشد .
6- همراه داشتن کارت دانشجویی و کارت ورود به جلس الزامی است .
7- تکمیل کد سری سئوال از روی برگه سوال و پر کردن آن با مداد الزامی است.
8- دانشجو باید اطلاعات روی پاسخنامه را با مشخصات خود تطبیق داده و در صورت اشکال مسئول جلسه را در جریان قرار دهید دانشجو موظف است بر اساس نمونه ذیل نسبت به تکمیل مشخصات خود ، بدون خط خوردگی با خودکار نوشته و امضاء نماید .
9- دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و مجازی(الکترونیکی) که دارای آزمون تشریحی می باشند لازم است فقط در صفحه ای که دارای بارکد و مشخصات دانشجو
می باشد به سوالات جواب دهند.
- از همراه داشتن کیف ، کتاب و یا جزوه به جلسه امتحان جدداً خودداری نمایید .
10- تذکر مهم : همراه داشتن تلفن همراه در جلسه آزمون (به صورت خاموش یا روشن) تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده نمره دانشجو در آزمون فوق 25/0 ثبت خواهد شد.
11- از هر گونه علامت زدن روی برگه سوالات جداً خودداری نمائید . درصورت مشاهده تخلف و صورت جلسه خواهد شد .
12- دانشجو ملزم به ثبت مشخصات خود در برگه چرک نویس می باشد .
13- آخرین مهلت ثبت نمرات میان ترم کارشناسی 27/10/94 و کارشناسی ارشد 29/10/94 می باشد .
14- حداکثر فرصت ثبت نمره دروس (نظری و عملی) دروس عملی و تشریحی تا تاریخ 10/11/94.
- حداکثر فرصت ثبت نمرات دروس پروژه – کارتحقیقی – کارورزی- کارآموزی- عملیات صحرایی مطابق آئین نامه آموزشی از زمان انتخاب درس تا دو نیمسال برای نیمسال اول پانزدهم مرداد ماه هر سال تحصیلی و برای نیمسال دوم پانزدهم دی ماه هر سال تحصیلی باید به استاد مربوطه تحویل داده شود .
- اعتراض به سوالت دروس تستی فقط از طریق سایت گلستان امکان پذیر می باشد .
- دانشجویان محترم می توانند درخواست تجدید نظر حود را حداکثر تا 7 روز بعد از ثبت نمره تشریحی توسط استاد در سامانه گلستان ثبت نمایند استادان نیز حداکثر تا 7 روز مهلت دارند درخواست های مذکور را مورد بررسی و بازنگری قرار دهند پس از مهلت مقرر، اعمال قفل آموزشی، نمرات غیر قابل تغییر است .
- زمان قطعی شدن نمرات در سیستم گلستان 24/11/94 می باشد.
توجه : دانشجویان محترم تا قبل از شروع امتحانات چنانچه سوالی داشتید می توانید با شماره تلفن 55250723 تماس حاصل نمائید .
اعضاء ستاد امتحانات مرکز
1-دکتر علی منظم اسماعیل پور رئیس ستاد
2-دکتر سید امیرمحمد علوی زاده معاون ستاد
3- احمد نیازی مدیر آموزش
4- سید جلال حسینی مسئول امتحانات
5- هادی محمدیان مدیر حراست
6- حسین نسائیان مدیر فناروی اطلاعات
با تشکر – امتحانات17/9/94